Διαχείριση Εγγράφων και Εργασιών του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Σύστηματος (ΟΠΣ)
- Ηλεκτρονική πρωτοκόλληση, διαχείριση και διακίνηση εγγράφων για τις κατηγορίες :
- Κεντρική Αλληλογραφία (εισερχόμενη, εξερχόμενη),
- Εσωτερική αλληλογραφία,
- Ατομικές Πράξεις (Προέδρου, Αντιπροέδρων, Διευθυντών)
- Εισηγήσεις προς την Ολομέλεια,
- Αποφάσεις Ολομέλειας
- Πρακτικά Ολομέλειας (Συνεδριάσεις)
- Διαχείριση χρεώσεων και παρακολούθηση υποθέσεων. Χρέωση και παρακολούθηση των εκκρεμών υποθέσεων ή των προς διεκπεραίωση υποθέσεων με βάση κάποιο χρονικό διάστημα ή τον υπάλληλο που έχει χρεωθεί το έγγραφο.
- Διαδικασία ηλεκτρονικών εγκρίσεων με τη χρήση Ψηφιακών Υπογραφών.
- Αυτοματοποιημένη εγκριτική διαδικασία βάσει προκαθορισμένων κανόνων ροής (workflow)
- Αυτοματοποιημένη ανάρτηση των εγγράφων στον διαδικτυακό τόπο του Δι@υγεια.
- Παρακολούθηση αλληλογραφίας (δυνατότητα ανεύρεσης και ανάκλησης κάθε εγγράφου μέσω αναζητήσεων)
- Εξειδικευμένη εφαρμογή λήψης e-mail στην Κεντρική Γραμματεία (ΑΡΧΕΙΟN-MAIL)
- Υποσύστημα άμεσης Οπτικής Αναγνώρισης Χαρακτήρων (OCR) σε όλα τα έγγραφα που εισάγονται στο σύστημα
- Αναφορές χρεωμένων εγγράφων.
- Ολοκλήρωση (Integration) με επιχειρησιακές εφαρμογές
- Υποστήριξη μηχανισμού Oracle Single Sign-On (SSO).
- Περιβάλλον J2EE, XML, ORACLE Database Server, PAYARA Application Server