Ηλεκτρονική διαχείριση και διακίνηση εγγράφων, Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο
- Ηλεκτρονική διαχείριση, πρωτοκόλληση και διακίνηση εγγράφων
- Διαχείριση χρεώσεων και παρακολούθηση υποθέσεων. Χρέωση και παρακολούθηση των εκκρεμών υποθέσεων ή των προς διεκπεραίωση υποθέσεων με βάση κάποιο χρονικό διάστημα ή τον υπάλληλο που έχει χρεωθεί το έγγραφο.
- Αυτόματη Συσχέτιση εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων και δυνατότητα μετάβασης σε όλα τα συσχετιζόμενα έγγραφα
- Παρακολούθηση αλληλογραφίας (δυνατότητα ανεύρεσης και ανάκλησης κάθε εγγράφου μέσω αναζητήσεων)
- Σύνθετη αναζήτηση με συνδυασμό κριτηρίων οριζόμενο από τον εκάστοτε χρήστη (όπως π.χ. ημερομηνία, κατηγορία, φάκελος, θέμα κ.λ.π) καθώς και με οποιαδήποτε λέξη στα κείμενα (full text retrieval)
- Εκτυπώσεις με τη χρήση της λειτουργίας της αναζήτησης.
Περιβάλλον J2EE, XML, ORACLE Database Server & Application Server