Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου, Διαχείρισης Εγγράφων, Διαχείρισης Περιεχομένου και Ροών Εργασιών, στα πλαίσια του έργου «Ψηφιακές Υπηρεσίες Δημόσιας Περιουσίας και Εθνικών Κληροδοτημάτων (Ψ.Υ.ΔΗ.ΠΕ.Ε.Κ)
- Ηλεκτρονική, πρωτοκόλληση, διαχείριση και διακίνηση εγγράφων Αλληλογραφίας, Εμπιστευτικής Αλληλογραφίας και Εσωτερικής Αλληλογραφίας
- Διαχείριση χρεώσεων και παρακολούθηση υποθέσεων. Χρέωση και παρακολούθηση των εκκρεμών υποθέσεων ή των προς διεκπεραίωση υποθέσεων με βάση κάποιο χρονικό διάστημα ή τον υπάλληλο που έχει χρεωθεί το έγγραφο. Διαδικασία ηλεκτρονικών εγκρίσεων
- Αυτόματη Συσχέτιση εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων και δυνατότητα μετάβασης σε όλα τα συσχετιζόμενα έγγραφα
- Παρακολούθηση αλληλογραφίας (δυνατότητα ανεύρεσης και ανάκλησης κάθε εγγράφου μέσω αναζητήσεων)
- Εκτυπώσεις με τη χρήση της λειτουργίας της αναζήτησης.
- Διαδικασία ηλεκτρονικών εγκρίσεων με τη χρήση Ψηφιακών Υπογραφών.
- Ενοποιημένη διαχείριση για το Σχέδιο, Εξερχόμενο, Ακριβές Αντίγραφο Εξερχομένου, με ένθεση ψηφιακών υπογραφών, στοιχείων πρωτοκόλλου και ΑΔΑ στις σχετικές εκδόσεις των εγγράφων
- Διευρυμένη δυνατότητα χειρισμού των συνημμένων ηλεκτρονικών αρχείων, με τήρηση εκδόσεων εγγράφου, και διαχείριση του κυρίως εγγράφου (Διαβιβαστικό)
- Αυτοματοποιημένη ανάρτηση των εγγράφων στον διαδικτυακό τόπο του Δι@υγεια.
- Διαλειτουργικότητα με επιχειρησιακές εφαρμογές (Μητρώα, Portal) μέσω web services
- Διαλειτουργικότητα με λοιπές εφαρμογές Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου του Υπουργείου Οικονομικών, μέσω web services
Περιβάλλον J2EE, XML, ORACLE Database Server, Weblogic Application Server